Srijeda , 8 travnja 2020
Početna / Informacije za nastavnike

Informacije za nastavnike

Poštovani nastavnici/e,

na ovoj stranici ćete imati priliku izvršiti uvid u sve aktivnosti vezane za organizaciju on-line nastave. Na njoj će biti objavljivane sve službene upute, smjernice, odluke i slični dokumenti koji se odnose na prekid nastave, vanredno stanje i organizaciju nastave putem interneta.

 

Ulazak na Moodle platformu za učenje naše škole možete ostvariti klikom na sličicu ispod:

 

Koordinacija aktivnosti sa Ministarstvom obrazovanja i nauke TK-a:

  1. Preporuka
  2. zakljucak vlade 12.3
  3. odluka i smjernice srednje
  4. smjernice2
  5. testna online nastava
  6. NAREDBA_001

 

Pristup postavljenim materijalima na web platformi za opšte predmete izvršite klikom na sličicu ispod:

 

Raspored časova za on-line nastavu koja se izvodi preko platforme i koji je objavilo MONTK-a:

23 – 27.03.2020. (I i II RAZREDI SREDNJIH ŠKOLA)
TIME PONEDELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK
9:00 AM BHS JEZIK I KNJIŽEVNOST BHS JEZIK I KNJIŽEVNOST BIOLOGIJA NJEMAČKI JEZIK HISTORIJA
HEMIJA HEMIJA GEOGRAFIJA INFORMATIKA ENGLESKI JEZIK
FIZIKA BIOLOGIJA INFORMATIKA MATEMATIKA NJEMAČKI JEZIK
HISTORIJA GEOGRAFIJA MATEMATIKA BHS JEZIK I KNJIŽEVNOST FIZIKA
ENGLESKI JEZIK

 

23 – 27.03.2020. (III I IV RAZREDI SREDNJIH ŠKOLA)
TIME PONEDELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK
9:00 AM BHS JEZIK I KNJIŽEVNOST BHS JEZIK I KNJIŽEVNOST BIOLOGIJA NJEMAČKI JEZIK HISTORIJA
HEMIJA HEMIJA GEOGRAFIJA BHS JEZIK I KNJIŽEVNOST ENGLESKI JEZIK
FIZIKA BIOLOGIJA MATEMATIKA MATEMATIKA NJEMAČKI JEZIK
ENGLESKI JEZIK FIZIKA (IZBORNI PREDMET) FIZIKA (IZBORNI PREDMET)

 

Periodični izvještaji o realizaciji on-line nastave:

Izvještaj  na nivou škole

Prilog

 

Obrazac za podnošenje

dnevnog izvještaja za nastavnike

 

 

 

Materijali za obuku za korištenje Moodle platforme:

Priručnici:

  1. eObrazovanje
  2. Uputstvo za upload
  3. Uputstvo koje je izradio prof. Senaid
  4. Tutorijali za podrsku on line nastavi

Video materijali:

  1. video 1
  2. video 2
  3. video 3
  4. video 4 – iz uputstva prof. Senaida